Pagina's

woensdag 15 april 2015

Bijna hetzelfde maar net niet helemaal

Hoi Allemaal,

Laatst deze kaart gemaakt voor mijn lieve hobbymaatje die jarig was. Het leuke van dit model kaart is, dat je meteen twee kaarten ermee kan maken omdat je de reepjes papier om en om gebruikt wink-emoticon Ik heb er met de Silhouette een snijbestand van gemaakt dus ideaal. Zo heb je dus twee kaarten die bijna op elkaar lijken, maar net niet helemaal hetzelfde zijn.
De hartjes zijn stansjes van Memorybox en de middelste stans is van Nellie Snellen. De tekst heb ik ook met de Silhouette geschreven. 
Zoek de verschillen haha. 

groetjes Linda

10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

2 mooie kaarten Linda. gaaf zo met die reepjes papier.
Gr Karin

Unknown zei

Leuk die mozaïek kaarten, ik heb ze een paar jaar geleden ook al eens gemaakt. Super als je de restjes op wil maken, groetjes van Ageeth

Anoniem zei

Grappig effect Linda!
Groetjes, Liselot

Giny zei

Mooi zijn Linda.
Hetzelfde en toch anders.
Super.

Groetjes Giny

Willy's creations zei

Dat ziet er leuk uit:-)

Groetjes,Willy

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Mooi in deze kleuren. Alles past perfect bij elkaar
Groetjes, Anja

Unknown zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt.
Ik zie ze al vaker voorbij komen en ga het toch ook eens proberen.

groetjes, Joke

DELETED zei

Leuke blogje! ik volg meestal blogjes dat dezelfde hobby/s delen, ik kwam u via andere blogster tegen...Bedankt voor het delen...groetjes

Carola zei

Leuk zeg deze kaarten, had ik nog niet eerder gezien. Goed idee om er een snijbestand van te maken.
Groetjes Carola

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Leuke kaart,schitterend gemaakt
Groetjes,Emma