Pagina's

maandag 16 februari 2015

Ik kom weer eens even kijken

Hoi Allemaal,

Nou zeg dat was me wel een tijd geleden dat ik op blogs te vinden was. We hebben een grote verbouwing achter de rug. Eigenlijk de hele benedenverdieping is vernieuwd (nieuwe keuken, alles schilderen en nieuwe meubels) en opgeknapt.  Omdat ik geen vensterbank in de keuken heb, heb ik gewoon plantjes van vinyl gemaakt (met de Silhouette) en deze op mijn raam geplakt, hebben we toch plantjes in de keuken haha.
Van buiten afgezien ziet het er zo uit....... 
En nog een foto van binnen af genomen, lastig op de foto zetten trouwens met dat raam. 
Voor boven de deur van de woonkamer heb ik deze tekst gemaakt........ 
En ook ons zeeppompje in de keuken heeft een make over gehad. 

groetjes Linda

9 opmerkingen:

Giny zei

Ziet er super leuk uit Linda.

Groetjes Giny

Anoniem zei

Met zoveel verbouwingswerk kan ik me voorstellen dat knutselen er even niet in zat. Maar je decoraties zien er weer schitterend uit!
Groetjes, Liselot

Antoinette Voorn zei

Hééé ahaaaa daar ben je dus! Hihihi. Jeeetjuuuu wat een werk joh. Maar wel heeeel mooi zeg. Prachtige verbouwing en wat gaaf die plantjes. De tekst boven de deur vind ik toppie...Ook heel origineel gemaakt het zeeppompje!

Louise zei

Wat ziet dat er leuk uit zeg, de tekst is ook prachtig, mooi gemaakt met de "wondermachine"

Fijne dag,

LOuise

Joke de Wit zei

Heel leuk Linda.Groetjes Joke

Marjan zei

Ik miste je inderdaad al! Fijn dat het allemaal achter de rug is en wat heb je een gave dingen gemaakt!! Heel origineel idee, dat folie met plantjes voor je keukenraam, zeker niet standaard zoals iedereen heeft. De andere maaksels zijn ook al zo mooi geworden.

KarinsArtScrap zei

wow wat gaaf Linda heel mooi ziet dat eruit.
Gr Karin

Angela zei

Wat zul je blij zijn dat alles achter de rug is Linda.... en nu heerlijk genieten van je schitterende keuken!!! Vind je 'vensterbank' helemaal geweldig!!!
grt Angela

Unknown zei

Wat een ontzettende leuke dingen heb je gemaakt. Vooral de plantjes op het raam, hoe bedenk je het :-)

groetjes, Joke