Pagina's

woensdag 28 mei 2014

50 jaar getrouwd


Hoi Allemaal,

Een oom en tante van mijn man waren 50 jaar getrouwd, mijn schoonmoeder vroeg me om een kaartje voor ze te maken en dit is het geworden.
Ik heb het kaartje gesneden met de Silhouette en ook de tekst is met de Silhouette geschreven. De witte tekst heb ik met vinyl gemaakt (gesneden met de Silhouette) en op een stuk mica geplakt. De ringen zijn een malletje van Marianne Design. 
Verder wat plakparels en roosjes erbij en klaar is je kaartje. 
groetjes Linda

14 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Linda,
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, zo mooi sierlijk, leuk de letters op mica, helemaal top..liefs Ans

Wies zei

Prachtige easelkaart. Mooi met de letters op mica zodat je er doorheen kunt kijken.
Groetjes, Wies

Angela zei

Schitterende easelkaart Linda....
je trouwkaarten hieronder zijn ook geweldig!!!
grt Angela

Antoinette Voorn zei

Wauwww wat een mooie! Super met mica

Anita Meijer zei

Echt supermooi Linda, ik vind het een geweldig mooie kaart.
Liefs van Anita

Creations by Shirl zei

Gorgeous card Linda.... love the design shape of it!

Louise zei

Prachtig Linda, wat zouden we toch moeten zonder onze Silhouette!!!!.


gr.LOuise

KarinsArtScrap zei

een prachtige elegante kaart Linda, heel mooi model.

gr karin

Willy's creations zei

Ziet er beeldig uit:-)

Groetjes. Willy

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Linda.Groetjes Joke

Grietje Jansen zei

Een hele mooie kaart.
Leuk gecombineerd met mica.

Grietje

Unknown zei

Dat noem ik geen kaartje meer maar een KAART !!! Heel mooi gemaakt!

groetjes, Joke

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat is die gaaff zeg, schitterend

groetjes manon

Unknown zei

that is gorgeous!! Happy Anniversary to your aunt & uncle!