Pagina's

dinsdag 18 februari 2014

Een molentje

Hoi Allemaal,

Eindelijk weer een kaartje gemaakt voor het design team van Annette's Creafarm. Ik heb het momenteel heel erg druk met mijn studie (praktijk diploma boekhouden) en met mijn werk, dus kaartjes maken schiet er  gewoon een beetje bij in. Deze molen is een patroon van Annette's Creafarm en kun je hier voorlopig gratis aanvragen. Er zitten twee patronen bij, degene die ik gemaakt heb maar ook nog een leuke easelkaart in de vorm van de molen.

Dit is ook tevens het laatste kaartje dat ik voor Annette maak want ik ben gestopt met het design team. Ik heb het al die tijd met heel veel plezier gedaan en ben ook blij dat ze mij erbij wilde hebben. Dus Annette nogmaals veel dank voor de leuke samenwerking.
Ik heb de molen, het gras en het hekje met de Silhouette gesneden. 
Als je iets van boven kijkt zie je dat de molen ook nog een deurtje en raampje heeft. Het witte van het raampje zit trouwens niet bij het patroon maar heb ik er zelf bij gemaakt. 
De kaart kan gewoon verstuurd worden, want hij kan plat gevouwen worden. 
Nou een lekker Hollands kaartje toch.

Challenges:

Het Hobbyjournaal: mannen creatie

groetjes Linda

15 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Ohh wat een gave molen! Echt super gedaan .

Angela zei

Schitterende molen Linda....
Veel succes met je studie en werk; respect!!!
grt Angela

cristel zei

Ik vindt hem schitterend hoor en lekker hollands.
Grtjs

Marjan zei

Hij is echt superleuk, en zo gedetailleerd! Mooi gemaakt,Linda! Succes met leren!

jolanda zei

prachtige creatie

Creations by Shirl zei

How cute, love love your project...
You are always awesome!

KarinsArtScrap zei

o die is helemaal gaaf Linda.
super gemaakt.
ik miste je al succes met het leren.

gr karin

Louise zei

Wat is die leuk Linda, schitterend gemaakt.

Succes met de studie!.


gr.LOuise

Louise zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marian zei

Prachtig Linda
Groetjes

Unknown zei

That is so beautiful! Hugs, Shelley

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, prachtig Linda

groetjes jolande

ANJA 3D zei

Inderdaad een tijd geleden. Gelukkig had je af en toe nog wel even tijd om bij mij langs te komen. Studeren kost nou eenmaal veel tijd. Ik hoop dat het goed gaat.
Wat een gave molen heb je gemaakt. Ik vin hem heel gaaf. Leuk zo met de slinger in z'n wieken en het hekje er voor.
Heel gaaf.
Groetjes, Anja

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat is die gaaff zeg schitterend knap dat je dat zo kan maken. wauw dat ik dat ook eens kon

groetjes manon

anncreatief zei

Wat een geweldige mooie creatie weer!
Liefs Anneke