Pagina's

zondag 24 juni 2012

quatro easelkaart

Hoi Allemaal,

Ik heb een quatro easelkaartje gemaakt deze heb ik gemaakt voor Annette's Creafarm waar ik DT lid ben. Bijna alle spullen die ik gebruikt heb kun je dus bij Annette's webwinkel bestellen. Ik heb gebruik gemaakt van: Linnenkarton lichtblauw en gebroken wit,scrappapier van Me to You Spring Chic,Parel plak stenen van Kars,2x zijden roosje,de letters met de Silhouette gesneden, takjes met een Memorybox mal en een Martha Stewart pons.
Van mezelf heb ik daar bij gedaan:2x blauw papieren roosje (met wat stickles blauw erop),2x stempel baby Marianne Design en een blauwe parelbrad.
Het model van deze kaart zag ik bij Wenche

Zo ziet de kaart er van boven af gezien uit.
Zo van de zijkant gezien 
En zo van de andere zijkant gezien. 
Ik zal ook elk vlak even apart laten zien. 



Ja foto's genoeg want dit krijg je niet in 1x knap op de foto haha. 
Ten slotte nog een foto van de kaart als hij dicht gevouwen is. 
challenges:

Paperplay: use a die
DYSU: inspired bij a movie (Baby's day out)
Stampin for the weekend: show your style (not an usual card)
My mum craftshop: for the boys
Crazy challenge: die, punch, pearls
OLLCB: baby

groetjes Linda

31 opmerkingen:

Willy's creations zei

Wat een geweldige creatie laat je ons zien..super!

Groetjes,Willy

cristel zei

maar das wel speciaal heb je wel wat werk aan hoor alle vlakken zijn prachtig
grtjs

JOKE zei

Wowww wat een juweeltje is dit!!! Heel knap gemaakt en erg leuk om te zien!!!
Liefs Joke

KarinsArtScrap zei

o wat gaaf dit model kaart super gedaan linda.
ik vind hem heel erg mooi.

groetjes karin

Kaartenkraam zei

Wat een ontzettend leuke kaart is dit maar hij lijkt me wel heel bewerkelijk om te maken!

groetjes van Ank

anneke's creaties zei

woh wat is dit schitterend gemaakt
erg leuk model
en helemaal super bewerkt
ja suuuuuuuper

groetjes anneke

Wilma zei

Hallo Linda,
Niet in 1x knap op de foto, maar wel in 1x (quatro) KNAP gemaakt ☺☺☺.
Liefs Wilma

manon's kaartenhoekje zei

hallo linda,

wauwww wat een super gaaff model zeg....knap gedaan zeg...schitterend

ik ga ook eens kijken of ik dat model ergens kan vinden om hem te maken vind hem geweldig

groetjes manon

Michelle zei

Hoi Linda,
wat een leuke kaart. Het is jammer dat voor mij de porto zo duur is als ik een vierkante kaart verstuur. Maar voor iemand om te geven is het heel leuk.
LG Michelle

Unknown zei

That is so adorable!! Love it Linda. Hugs, Shelley

Angela zei

Schitterende kaart Linda.... blijf er op aan het turen *lol*....
grt Angela

Marjan zei

Supergaaf, ben er weg van, heel erg leuke en aparte kaart!

ANJA 3D zei

Wat een gaaf kaartje en een leuk idee. die ga ik onthoude.
Groetjes, Anja

Céline zei

waouh! fab and original easel card!
thanks for playing with us at paperplay this week
hugs
céline

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk én lief gemaakt.
Groetjes, Myriam

Greet van Maurik zei

Hallo Linda,

wat heb je dat mooi gedaan, echt super!


Fijne avond, Greet

Riet zei

Wat een schitterende kaart Linda.
een geweldig model zeg.

Liefs Riet.

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is just gorgeous, your colours are fabulous too, huggles Pops x x x x

Marlies zei

Wat een mooie kaart Linda! Ik heb dit model nog nooit gezien, erg leuk en prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

Ilonka zei

Wat een aparte kaart helemaal geweldig.

Groetjes Ilonka

Annerieke zei

Wat een gaaf model zeg! Je hebt er iets leuks van gemaakt, ziet er erg leuk uit.

gr Annerieke

Anoniem zei

What a CLEVER design.....LOVE it...how cute......I also wanted to Thank You so much for your sweet comment on my blog....

Handmade Cards by Archana zei

Wow!! loved all those folds and the baby image is so adorable.Thanks for joining us at DYSU
Hugs
Archana

Flutterby Trina zei

WOW what a fab idea! Lovely card! I will have to try that some time! Thanks for playing along with us this week at MMCS and our 'for the boys' challenge - good luck and hope to see you again soon! x

Suzie McFloozy zei

What an amazing project - it's gorgeous x
Thanks so much for playing along with us at MMCS challenges this week & good luck x
((hugs)) Suzie xoxo

Whimcees zei

Hello!

This is definitely a WOW! card - so cute and beautifully done! Wishing you a happy day today!

Hugs,

Barbara Diane

Petra zei

Wat maak jij leuke dingen zeg. Super.
Groetjes van Petra

WencheP zei

This is just awesome! Thanks for joining us at Do You Stack Up.

-Wenche

Unknown zei

Simply Gorgeous!! Thanks so much for playing along at Paper Play this week:-)
Hugs
Karen
xxx

Ren-Yi zei

What a brilliant and interesting shaped card. The baby is too cute and i love your pp. Thanks for playing along with us at DYSU.

Unknown zei

Great card!! Thanks for joining us at Do You Stack Up. Hugs, Joan