Pagina's

woensdag 25 augustus 2010

twee simpele kerstkaartjes

Hoi hoi,

Ik heb twee simpele kerstkaartjes gemaakt.

Het eerste kaartje daar zit een soort doorzichtig stofje tussen met sneeuwvlokken en glitters. Ik heb dat stofje in Zwolle op de beurs gekocht en vond hem erg mooi. Afgewerkt met wat takjes en met een ijspegel randje (Martha Stewart pons)
Het tweede kaartje is gemaakt met een patroontje wat ik op de beurs gekocht heb. Je kan de kaart prikken en dan met glitter bewerken (glitter zie je niet zo best op de foto), hier en daar wat stukjes uitsnijden en je hebt een leuk simpel kaartje. Ik heb de kerstboom er nog eens met 3d blokjes opgeplakt, zo geeft het net even wat meer effect.
groetjes Linda

11 opmerkingen:

Me zei

Deze zijn wel heel erg mooi,vooral de bovenste zeer sjiek.
Heel mooi gemaakt.

Grtjss Marjon

Adrina zei

Simpel maar wel mooi!

anneke's creaties zei

geweldig linda, simpel en toch zo fijntjes, ik vind ze erg mooi en de kaartjes van je dochter uit je vorige post vind ik ook suuuuuuuuuuuuuper, ze heeft de creativiteit wel van der moeder, leuk om zo bezig te zijn met je dochtertje.

groetjes anneke

Miranda zei

Erg mooi, simpel kan heeeel mooi zijn en dat zijn deze
Groetjes Miranda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaarten, de bovenste vind ik helemaal geweldig.

groetjes jolande

cristel zei

nou zo simpel kunnen ze niet zijn want die waren toch niet in 5 minuten klaar ik vind ze super mooi vooral je bovenste
grtjs

Willy's creations zei

Vind ze beeldig!

Groetjes,Willy

Michelle zei

Hoi Linda,

wat zijn ze weer mooi. Ik kan helaas geen mail naar jou sturen anders wist je het allang. Maar zo gaat het ook. Je halloween kaartjes zijn ook erg mooi.

Lieve groetjes Michelle

sweetgil zei

simpel maar mooi, de bovenste vind ik gewoon prachtig!!
Groetjes
Mireille

Jolara zei

super leuk ! GR joyce

Riet zei

Prachtige kaarten Linda.

Liefs Riet.