Pagina's

dinsdag 26 januari 2010

kaartje met free image Karensdoodles

Hoi allemaal,

Op het blog van Karensdoodles (http://karensdoodles.blogspot.com/ ) kun je een gratis digi stempel uitzoeken, als je volger wordt. Ik was al een poosje volger want ze maakt leuke dingen. Deze digi stempel heb ik uitgekozen omdat mijn dochtertje zo gek met paarden is. De basis van de kaart hebben we in het kaartencafe eens gemaakt, alleen dat waren twee vierkante kaarten. Laatst zag ik bij Joke ( http://scrapmusje.blogspot.com/ ) ook zo'n soort kaart, maar zij had het met een nestabilitie ovaal gemaakt. Ik heb hem met een ronde nestabilitie gemaakt (dank aan Joke voor de uitleg). Het afdrukje is gekleurd met Derwent Pastels.
Hier de voorkant (waar het plaatje op zit) opengeklapt en zie je een deel van de binnen kant. Op het roze/oranje rondje wil ik nog een tekst stempelen maar ik weet nog niet wat....
groetjes en bedankt voor het kijken
Linda

8 opmerkingen:

cristel zei

ziet er super uit hoor en leuke stempel

Anoniem zei

Hoi Linda helemaal super je kaart en de stempel,wauwie ja ik ben ook een paardefan haha,heb erzelf 1 namelijk,gaaf dit model kaart he,ik ga er zeker meer van maken,groetjes Joke.

Doodle Queen zei

Linda:
I LOVE this cute card of my Pony drawing. It is a beautiful design. Can you please email me a picture of it? It's so charming:-)
Hugs, Karen (Karen's Doodles)

Willy's creations zei

WAt een lieffie.

Groetjes,Willy

anneke's creaties zei

hallo linda,

super wat een gave kaart, ja het model heb ik ook met een vierkant gemaakt,
maar dit model met rond of ovaal vind ik ook geweldig.

groetjes anneke

Milnie zei

ontzettend schattig kaartje Linda! Sorry voor de late reactie maar ik voel me zeeeeeer vereerd met je award, dank je wel!!!

liefs

Adrina zei

Wat een schat van een kaartje is dit!!!

Riet zei

Ohh wat een prachtige kaart Linda,lief dat afdrukje,mooi ingekleurd.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.