Pagina's

woensdag 11 november 2009

trouwkaart en kerstkaart

Hoi Allemaal,

Deze trouwkaart heb ik een paar weekjes geleden al gemaakt, maar had hem nog niet gescand, vandaar dat ik hem nu pas laat zien. Het is een twisted pyramide.
De tweede kaart is gemaakt voor een 3D plaatjes ketting bij de Kerstmutsen groep. Je ontvangt dan een 3D plaatje en daar moet je dan een kaart mee maken. Dit is wat ik ervan gemaakt heb. De achtergrond met de Cuttlebug bewerkt, Swiss Dot. Stukje lint erdoor, stickers in de juiste kleur erbij maken het geheel af.
Groetjes Linda

5 opmerkingen:

Milnie zei

Hello Hobbymaatje ;)

Kom ik terug reageren, zie ik dat jij ook weer nieuwe kaartje hebt! wat een ontzettend leuke kaartjes, vooral de bovenste.. Vind trouwkaarten ontzettend moeilijk om te maken (denk zelfs al 3 maanden hoe mijn trouwuitdnodigingen eruit moeten gaan zien, want wil ze eigenlijk zelf maken whihihi) Dus echt super!

Liefs,

Mélanie

cristel zei

hey linda
je hebt weer 2 mooie kaartjes gemaakt super hoor

Unknown zei

Hallo Linda,
Deine Werke gefallen mir sehr gut.

LG
Margot

tiny zei

je hebt weer twee mooie kaartjes gemaakt.
Zo'n cuttlebug is toch wel handig geloof ik.
Mijn dochter wil er ook graag een, maar ze zijn nogal prijzig.

groetjes tiny

Willy's creations zei

Mooie kaartjes heb je weer gemaakt.

Hobbygroetjes,Willy