Pagina's

zondag 23 augustus 2009

Hallo allemaal

Zo eindelijk weer tijd om even wat kaartjes te showen. Mijn eigen laptop is stuk dus het moet nu even via de laptop van manlief haha. Het eerste kaartje is een kerstkaat, een probeerseltje afgeleid van de kaart die ik in mijn eerste bericht geplaatst heb. Ik wil er eigenlijk nog iets bij doen, maar weet nog niet wat.
De tweede kaart heb ik van de week gevonden op de club van Tiets. Tiets bedankt voor het delen van deze leuke kaart. Het is een erg mooi model.


De derde kaart heb ik gemaakt voor een alfabetketting op de appel2 groep. Het is de letter D van dinosaurus.

Zo dit was het weer voor vandaag, allemaal weer de groetjes van Linda



2 opmerkingen:

anneke's creaties zei

hallo linda,

geweldig wat een mooie kaart,
ja ik heb de workshop gezien bij tiets maar nog niet aan toegekomen om er iets mee te doen,
maar als ik deze kaart zo zie wordt het toch tijd om weer eens aan de slag te gaan,
ik vind dat je ook mooie kleuren hebt gebruikt.

groetjes anneke

Willy's creations zei

Ziet er weer prachtig uit.

Hobbygroetjes,Willy